Vic ja té biblioteca de les coses
Aquest dimarts s’ha presentat a Vic la Xarxa de Biblioteques de les coses, un projecte de préstec d’objectes d’ús esporàdic que té com a objectiu reduir la petjada de residus de les persones. Aquesta iniciativa compta amb el suport d’entitats com La Fera Ferotge, el Tapís, la Comunalitat de Vic, la Clota, Ashes o la Creu Roja, i el seu propòsit és canviar les formes de consum i millorar les relacions humanes.
Aquesta biblioteca de les coses tindrà servei de préstec d’eines, jocs, objectes com cadires de rodes, mobiliari o petits electrodomèstics. Els objectes es podran reservar pels dies que sigui necessari i retornar-los quan els haguem fet servir.
La biblioteca de les coses tindrà la seu física a la Reciclària, un espai gestionat per La Fera Ferotge i on aquestes entitats ja hi porten a terme altres activitats com la Renova, un projecte d’autoreparació de petits electrodomèstics, conferències, xerrades i tallers.