Igualada Moda aprofita el REC.0 per dinamitzar les marques de la ciutat

L’agrupació tèxtil anoienca FAGEPI, sota la marca Igualada Moda, ha engegat novament la campanya per promocionar i dinamitzar el comerç i les botigues i outlets de la capital de la comarca, com ara BUFF, PUNTO BLANCO o SITA MURT. I ho fa coincidint amb un nou certamen del REC.0, un dels esdeveniments referència del comerç tèxtil i de les marques al país.

Per aquesta campanya, i aprofitant l’embranzida del REC, tornen a la càrrega amb noves accions. La primera, prevista per aquest mateix dissabte i com a novetat d’enguany, es concreta en unes jornades de moda i imatge, a càrrec de l’estilista Susanna Maldonado, a l’Adoberia Vella. Més endavant, pel Nadal, es posarà en circulació una bossa de roba que es repartirà als establiments i botigues de fàbrica d’Igualada. A banda, també es reeditaran 2.500 guies per indicar els comerços, s’instal·larà un tòtem informatiu a la zona comercial de l’Avinguda Balmes i es realitzarà un vídeo promocional a través de les xarxes. A més, com és habitual, s’assessorarà els emprenedors tèxtils de la comarca per fer créixer els seus negocis.

(Visited 235 times, 1 visits today)

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close