Igualada Moda aprofita el REC.0 per dinamitzar les marques de la ciutat
L’agrupació tèxtil anoienca FAGEPI, sota la marca Igualada Moda, ha engegat novament la campanya per promocionar i dinamitzar el comerç i les botigues i outlets de la capital de la comarca, com ara BUFF, PUNTO BLANCO o SITA MURT. I ho fa coincidint amb un nou certamen del REC.0, un dels esdeveniments referència del comerç tèxtil i de les marques al país.
Per aquesta campanya, i aprofitant l’embranzida del REC, tornen a la càrrega amb noves accions. La primera, prevista per aquest mateix dissabte i com a novetat d’enguany, es concreta en unes jornades de moda i imatge, a càrrec de l’estilista Susanna Maldonado, a l’Adoberia Vella. Més endavant, pel Nadal, es posarà en circulació una bossa de roba que es repartirà als establiments i botigues de fàbrica d’Igualada. A banda, també es reeditaran 2.500 guies per indicar els comerços, s’instal·larà un tòtem informatiu a la zona comercial de l’Avinguda Balmes i es realitzarà un vídeo promocional a través de les xarxes. A més, com és habitual, s’assessorarà els emprenedors tèxtils de la comarca per fer créixer els seus negocis.