Calaf inicia un estudi per millorar la marca “Mercat de Calaf” amb la participació dels paradistes i la ciutadania
L’Ajuntament de Calaf iniciarà aquest 2018 un estudi per dinamitzar i potenciar la marca “Mercat de Calaf”. L’estudi neix de la voluntat de paradistes i de l’ajuntament de millorar la imatge i la qualitat del mercat i per dinamitzar altres sectors econòmics dels municipis implicats.
L’objectiu es trobar noves fórmules d’èxit que perdurin en el temps i involucrin a la ciutadania.
L’estudi tindrà un caràcter eminentment participatiu que vol implicar el teixit comercial i la ciutadania, amb una especial atenció als paradistes. En una primera fase de la participació es repartiran un seguit d’enquestes que es faran arribar a tots els paradistes, comerciants i ciutadans per poder captar la seva percepció sobre la situació actual del Mercat i del comerç, les seves perspectives i les actuacions que es necessiten implantar.
Per aconseguir aquest objectiu, l’Ajuntament comptarà amb la Diputació de Barcelona mitjançant la participació d’una empresa especialitzada en l’assessorament acompanyament en els processos de dinamització comercial dels municipis.
L’enquesta podrà respondre’s fins al 9 de febrer a les parades del mercat, a l’Oficina de Turisme, o descarregar-la d’internet i entregar-la a l’ajuntament.