A presó dos lladres per robar en diversos domicilis de l’Anoia i altres comarques
Els Mossos d’Esquadra han detingut dos joves, de 19 i 20 anys d’edat, especialitzats en el robatori de domicilis a l’Anoia i a d’altres comarques catalanes.
La investigació ha determinat que els lladres actuaven en cases a quatre vents d’urbanitzacions, principalment de l’Anoia i el Vallès Oriental. El modus operandi consistia en seleccionar prèviament les cases, s’asseguraven que no hi hagués ningú a l’interior –per això anaven als matins, entre les 9 i les 11-, saltaven el mur del jardí i buscaven alguna porta o finestra per on entrar amb l’ajut d’un tornavís. Un cop dins, sostreien principalment joies d’or i altres objectes de valor.
El jutge ha decretat l’ingrés a presó dels dos, acusats de ser autors d’un total de 16 robatoris: cinc a la comarca de l’Anoia, cinc més al Vallès Oriental, quatre al Vallès Occidental i dos al Baix Llobregat.