“Escapa’t a l’Anoia”, la nova campanya del Consell Comarcal per promocionar el turisme a l’Anoia
El Consell Comarcal de l’Anoia, a través d’Anoia Turisme, engega la campanya “Escapa’t a l’Anoia, t’ho mereixes”amb l’objectiu de promocionar, en aquest moment tant excepcional, la comarca com un territori familiar i de proximitat amb espais de llibertat i sense aglomeracions
La iniciativa s’emmarca en la campanya “Catalunya és casa teva”, d’abast molt més ampli i impulsada per la Generalitat de Catalunya i les quatre diputacions. Una iniciativa que, en l’actual situació derivada de la pandèmia per COVID-19, convida a apostar pel turisme de
proximitat aquest estiu.
L’estratègia de comunicació d’Anoia Turisme en temps post pandèmia té com a objectius principals promoure el territori com un destí atractiu i segur alhora que vol superar l’estigma que va suposar per la comarca el confinament perimetral de la Conca d’Òdena.
Perseguint aquesta fita d’impulsar la comarca com a referent del slow tourism, treballen conjuntament el Consell Comarcal, els ajuntaments, la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i les organitzacions empresarials.
Mai abans el Consell Comarcal havia fet un esforç econòmic tant important per a la promociódel territori com el que es farà en aquesta campanya.
També s’està executant ja una planificació a curt i llarg termini i, per això, s’estan impulsant noves propostes que posicionin l’Anoia en nous vectors i nous públics. Una primera acció és el Catalunya Ebike Tour, un esdeveniment que forma part de l’estratègia comarcal pel
cicloturisme i la sostenibilitat. També s’han iniciat els treballs per la constitució de l’ens ‘Anoia Turisme’, l’espai de concertació entre el sector públic i privat, que ha de jugar un paper molt important en la consecució d’aquests objectius.