Les fires de l’ensenyament s’extenen per la comarca
El Consell Comarcal de l’Anoia ha posat en marxa les Mini Fires de l’Estudiant. Es tracta d’una fira itinerant pels instituts de la comarca on es posa a disposició dels alumnes de tercer, quart d’ESO i Batxillerat tota l’oferta formativa d’estudis post obligatoris. L’objectiu principal és donar una atenció personalitzada als joves per facilitar la seva elecció i acompanyar-los en el procés de definir el seu objectiu acadèmic.
Enguany també hi haurà la Mini-Fira de la Mobilitat Internacional oferint informació sobre viatges i estades a l’estranger per motius acadèmics, laborals o voluntariat. El cicle de mini fires de l’ensenyament del Consell Comarcal farà parada als instituts de Capellades, Calaf, Vallbona d’Anoia, Santa Margarida de Montbui i Vilanova del Camí.
D’altra banda, Masquefa organitza pel proper dijous 8 de març la seva Fira de l’Ensenyament. Durant tot el dia, amb torn de matí i tarda a la Fàbrica Rogelio Rojo, hi haurà estands amb informació dels estudis qu e poden cursar els alumnes un cop acaben l’educació obligatòria.