Igualada Som-hi lamenta els retrets i l’ús partidista de l’educació de JxCat i ERC

El grup municipal d’Igualada Som-hi  ha demanat que Junts x Catalunya i ERC que deixin d’utilitzar l’educació per enfrontar-se i llençar-se retrets partidistes. Després dels diferents episodis de la
setmana passada arrel del pas a escola pública de l’Ateneu i de la demanda de crear una línia de secundària de les Escolàpies, el regidor portaveu d’Igualada Som-hi, Jordi Cuadras, afirma que “no pot ser que ERC utilitzi l’Ateneu per a disparar contra JxCat i no pot ser que JxCat utilitzi les Escolàpies per a disparar contra ERC. Prou d’aquest espectacle, estem parlant de l’educació dels infants de la ciutat i això mereix molt més respecte”.
Cuadras ha instat als dos partits a  tornar convocar la taula de planificació educativa d’Igualada. Quan a l’Ajuntament hi governava l’Entesa i a la Generalitat el tripartit d’esquerres i progressista, es van convocar taules Ajuntament-Generalitat per a planificar l’educació de la ciutat. D’aquí en va sortir la creació de l’escola pública Dolors Martí, l’impuls de la xarxa d’escoles bressol municipals o la creació del nou institut públic Badia i Margarit”.
Demanen “Una planificació que vagi als fonaments amb dades demogràfiques, d’alumnes que arriben a la ciutat i de l’evolució dels diferents barris i districtes. Deixin de fer batalla política amb l’educació i tornin a convocar la taula de planificació educativa d’Igualada”. Igualada Som-hi recorda que “el pas que ha fet l’Ateneu per a convertir-se en la sisena escola pública és, sense cap mena de dubte, una de les notícies del mandat, que ens apropa a un major equilibri entre l’oferta pública i concentrada a la ciutat i que permetrà, també, que Igualada tingui una nova escola bressol
municipal, tal i com Igualada Som-hi vam introduir al Pressupost de l’Ajuntament. Més educació pública vol dir més igualtat d’oportunitats i per a Igualada som-hi això és motiu de celebració.

(Visited 92 times, 1 visits today)

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close