Igualada torna a acollir la Trobada General d’Animadors de Cants de Montserrat
La música i el cant coral s’han donat cita aquest cap de setmana a Igualada. Més d’un centenar de persones han participat en la 36a Trobada General d’Animadors de Cants per a la Litúrgia de Montserrat, organitzada per la Coral de Santa Maria de la ciutat.
Els participants han dedicat bona part del dissabte al turisme. Primer han visitat els Museus de la Pell i Cal Granotes, després la Basílica de Santa Maria i, ja a la nit, s’ha ofert un concert de música religiosa a l’església del Roser. A la primera part han actuat la Coral de Santa Maria, dirigida per Coni Torrents, i amb l’acompanyament a l’orgue de Lluís Victori. I la segona ha estat una audició participativa amb els assistents a la Trobada General.
Diumenge han continuat les visites, en aquest cas a la Llar del Sant Crist, i s’ha ofert a les 12 el plat fort del la trobada, els cants per a l’Ofici solemne, celebració presidida pel bisbe de la diòcesi de Vic, monsenyor Romà Casanova.