La Síndica de Greuges d’Igualada va atendre un cas cada tres dies durant el 2016

La Síndica Municipal de Greuges d’Igualada, Rosa Sánchez, ha presentat en sessió plenària la memòria d’activitats del 2016. Durant l’any passat, la Síndica va atendre un total de 127 casos, o el que és el mateix, un cada tres dies. El 60% de les accions comptabilitzades corresponen a queixes i la resta a consultes, assessoraments i informacions. L’àmbit del benestar social continua sent el que més reclamacions acumula durant aquest passat 2016, any en què el carnet del bus ha estat el tema més problemàtic.

Les accions de la Síndica creixen de 110 a 127 en un any en què la crisi continua afectant els més desfavorits. Tanmateix, pràcticament un terç de les queixes rebudes durant el 2016 han estat desestimades per la Síndica, i és que no sempre el client té la raó.

Rosa Sánchez ha destacat també el creixent nombre de consultes des d’altres poblacions de la comarca, un fet que, al seu entendre, posa de manifest la necessarietat d’aquesta figura a altres municipis catalans. Recórrer a la Síndica és una alternativa gratuïta a la via judicial. L’adreça electrònica per fer arribar les queixes a la síndica és sindicatura@aj-igualada.net

(Visited 65 times, 1 visits today)

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close