L’Associació Nou Centre impulsa el primer festival vegà a Igualada
Amb la voluntat de promoure i donar a conèixer la cultura vegana i 100% vegetariana l’Associació de comerciants Nou Centre ha impulsat per aquest dissabte 9 de setembre el primer festival vegà d’Igualada. Sota el nom de Naturveg, dissabte, de 6 de la tarda fins la matinada l’Avinguda dels Països Catalans serà l’escenari d’aquest festival que comptarà amb una fira de productes vegans, un berenar i degustació de productes, xerrades, tallers de cuina i diversos concerts.
El festival vol ser una finestra per donar a conèixer la cultura vegana no només en l’alimentació sinó en molts d’altres aspectes Naturveg compta amb el suport de l’Ajuntament de la ciutat d’Igualada i arriba després que Igualada s’hagi declarat ciutat amiga dels animals i “Vegfriendly”.
Durant la jornada es tractaran diversos aspectes de la cultura vegana que aposta per l’absolut respecte als animals i és contrària al seu ús i explotació per alimentació directa o derivada, en productes cosmètics, tèxtils o de parament divers, en espectacles d’oci o en tests de laboratori.