El Centre d’Esports Manresa diu adeu a la segona divisió
Aquest cap de setmana s’ha consumat el que des de fa uns dies sabíem que tocava anunciar. El Centre d’Esports Manresa torna a la tercera divisió de futbol. El descens de l’equip es va consumar de forma matemàtica en la derrota que el Centre d’Esports Manresa va patir davant de l’Hèrcules aquest diumenge.
El Centre d’Esports Manresa diu adeu a la segona divisió de la Federació, la categoria més alta en la que ha militat el primer equip de l’entitat i que ha permès, entre altres coses, poder gaudir durant dues temporades, de la possibilitat de jugar eliminatòries de la Copa del Rei de futbol.
La derrota, al Congost, contra l’Hèrcules d’Alacant per zero gols a un va certificar el descens de categoria quan encara queden tres partits per disputar Aitor Maeso L’objectiu principal era mantenir la categoria, però el descens ara ja és una realitat que cal afrontar-la. A més a més, sense oblidar que el club està format per altres 30 equips.
La presidenta Ruth Guerrero ha explicat que cal continuar treballant per continuar fent del Centre d’Esports Manresa un referent amb un equip a tercera, amb cada cop més equips femenins i sent exemplars en la defensa del joc net, entre moltes altres coses. Cal no oblidar que fa dues temporades enrere, haver assolit l’ascens a tercera va ser una fita més que celebrada