FGC encarrega un estudi per veure si és factible desdoblar les línies d’Igualada (R6) i Manresa (R5)

El Govern, a través de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC), ha licitat ja la redacció de l’anàlisi sobre si és factible del desdoblament de les línies R6 (Igualada) i R5 (Manresa) amb l’objectiu de millorar la fiabilitat, la resiliència i els temps de viatge. Segons informa FGC, el document inclourà diferents propostes de desdoblament, total o parcial,  dels trams Martorell-Igualada i Olesa de Montserrat-Manresa, actualment de via única. L’anàlisi identificarà diferents escenaris d’explotació de cada corredor i farà una proposta de serveis en cadascun d’aquests escenaris. Un cop s’adjudiqui l’anàlisi, tindrà un termini màxim de redacció de 13 mesos.

Segons informa FGC, l’anàlisi identificarà diferents escenaris d’explotació de cada corredor, Martorell-Igualada i Martorell-Manresa, i farà una proposta de serveis en cadascun d’aquests escenaris, amb identificació dels punts de creuament i de les necessitats de material mòbil. A partir dels escenaris d’explotació de cada corredor, es farà una proposta de desdoblament total i parcial per a cadascun, que permeti operar les línies amb les freqüències que s’estableixin. El document farà un mínim de 6 propostes per a cada corredor. La licitació ha sortit  per un import de 108.000 euros.

(Vistes 29, 1 Vistes avui)

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close