La Catalunya Central insta les entitats bancàries a continuar treballant en la millora del servei adreçat a les persones grans

La segona reunió del govern amb les entitats bancàries de la Catalunya Central constata millores en el servei adreçat a les persones grans, però també posa de manifest les mancances pendents de solucionar per oferir un tracte digne al col·lectiu de persones grans.

La delegació territorial del Govern a la Catalunya Central ha estat l’escenari d’una trobada que he comptat amb la participació de representants del Consell Comarcal del Bages, Ajuntament de Manresa, Govern de la Generalitat al territori, el Consell de les Persones Grans del Bages i els representants de les entitats bancàries del BBVA, Banc Sabadell i Caixabank.

Entre les millores introduïdes per les entitats bancàries durant les darreres setmanes destaca: l’ampliació dels horaris d’atenció al públic, la renovació dels caixers, l’establiment de línies de telèfon per atendre persones grans, la simplificació de les aplicacions de banca electrònica o el fet de potenciar la presència de personal que atengui els dubtes dels clients en el moment de fer tràmits, entre d’altres mesures adoptades. Tot i això, encara queden aspectes per acabar de decidir.

El Bages va ser una de les primeres comarques en mobilitzar-se per exigir un servei que evités la discriminació de les persones grans a través d’una carta de denúncia que compta amb una 80ena d’adhesions de col·lectius i entitats d’arreu del territori.

Els representants polítics i les entitats financeres han expressat la predisposició per continuar treballant de manera coordinada i establir una nova trobada d’aquí a 3 mesos per valorar que les millores adoptades funcionen i són útils.

 

(Vistes 97, 1 Vistes avui)

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close