La nova OAC a la Catalunya Central de la Plaça del Salt ja està en funcionament
La nova oficina d’Atenció Ciutadana de la Plaça del Salt de Manresa ja està en funcionament. Aquesta oficina facilita l’accés als serveis públics de manera presencial a la població d’aquesta vegueria. A més, s’unifiquen tots els registres de la Generalitat a Manresa en un únic edifici. La nova oficia se suma a les cinc OAC repartides arreu del territori que ja estaven en funcionament; a Barcelona, la Cerdanya, Girona, Lleida, Tarragona i les Terres de l’Ebre.
L’OAC a la Catalunya Central ha obert portes amb un total de 15 treballadors públics que ofereixen atenció i ajuda sobre tràmits i serveis de la Generalitat.
L’obertura de la nova OAC respon al model d’atenció ciutadana que impulsa el Govern des de la Secretaria de Telecomunicacions i Transformació Digital. Aquest model acosta l’Administració a les persones, fent accessibles els serveis públics de manera senzilla i personalitzada. D’aquesta manera, les OAC compleixen l’objectiu de fer extensiva l’atenció presencial arreu del territori i, a la vegada, garanteixen l’accessibilitat dels serveis digitals a aquelles persones que poden trobar-se amb dificultats en l’ús de tecnologies digitals.
Aquesta oficina se suma al desplegament d’infraestructures i serveis que la Generalitat posa a l’abast de les persones amb l’objectiu d’aconseguir una Catalunya plenament connectada amb una Administració accessible per a tota la població, fomentant la cohesió social i la igualtat d’oportunitats.