La Policia Local de Manresa celebra la seva patrona
El Palau Firal de Manresa ha acollit un any més l’acte institucional del Dia de la Policia Local de Manresa. La jornada ha començat amb la formació de la plantilla i el passi de revista que han fet l’alcalde de Manresa, Marc Aloy, el regidor de Seguretat Ciutadana, Anjo Valentí, i el cap de la Policia Local, Miquel Martínez.
En l’acte, que ha comptat amb l’assistència d’alguns regidors municipals, hi han estat presents representants de la resta de forces policials presents a la ciutat. Tant l’alcalde Aloy, com el màxim representant la policia municipal, Miquel Martínez, han valorat positivament el funcionament del cos policial. També la propera incorporació de 23 nous agents al carrer per reforçar la seguretat al carrer.
L’acte també ha servit per reconèixer els membres de la policia local, Mossos i altres ciutadans que s’han destacat pel seu servei a la societat en el darrer any.