L’Ajuntament de Manresa sorteja 150 entrades per veure actes de la festa major des del balcó de l’edifici 5 de la plaça major
Per segon any consecutiu, l’Ajuntament de Manresa ha posat en marxa tres concursos a través de les xarxes socials per poder veure la Mostra del Correfoc, la Ballada de la imatgeria i el Correfoc des dels balcons de l’edifici de l’Ajuntament, situat al numero 5 de la plaça Major. Se sortejaran 150 entrades, 45 més que l’any passat.
Concretament, es sortejaran 15 entrades dobles per veure la Mostra del Correfoc des del segon balcó de l’edifici número 5 de la plaça major; 30 entrades dobles per presenciar la ballada de la imatgeria des del primer i el segon balcó del mateix edifici i 30 entrades dobles per veure el correfoc, també des del primer i segon balcó.
Des d’aquest dimecres ja estan en marxa els concursos a Facebook i Instagram, per participar-hi és necessari ser major d’edat i tenir perfil personal públic a les xarxes socials. Les bases dels tres concursos es poden consultar a la web de l’Ajuntament de Manresa i la dinàmica és molt senzilla: s’ha fer fer un “m’agrada” al post del concurs de l’Ajuntament de Manresa i deixar-hi un únic comentari on es digui i s’etiqueti a la persona amb qui s’anirà a l’acte de festa major i cada usuari només pot deixar un únic comentari en una de les dues xarxes socials. L’acció es pot fer dins diumenge 20 d’agost a les 12 de la nit i el dilluns 21 d’agost es farà el sorteig aleatori entre tots els usuaris de Facebook i Insagram, el sistema informàtic escollirà els guanyadors de manera aleatòria. Primer es sortejaran les places de la Mostra del Correfoc, en segon lloc les de la Ballada de la Imatgeria i finalment les del Correfoc; en cas que un mateix usuari resulti guanyador per a més d’un acte, només se li oferirà plaça al primer sorteig d’on hagi resultat guanyador.
Una vegada realitzat el sorteig, l’Ajuntament de Manresa es posarà en contacte amb els guanyadors a través d’un missatge privat a través de Xarxes socials i es demanarà als guanyadors que enviïn per correu electrònic el seu nom i cognoms, copia del DNI i el seu nik d’usuari a les xarxes socials i les dades de la persona que els acompanyarà a gaudir de l’acte de festa major abans del dia 24 d’agost. Per accedir al balcó el dia de l’acte festiu caldrà portar el DNI al personal municipal a l’entrada de l’edifici 5 de l’Ajuntament i caldrà anar-hi mitja hora abans de l’inici de l’acte.