L’Ajuntament de Manresa sorteja 150 entrades per veure actes de la festa major des del balcó de l’edifici 5 de la plaça major

Per segon any consecutiu, l’Ajuntament de Manresa ha posat en marxa tres concursos a través de les xarxes socials per poder veure la Mostra del Correfoc, la Ballada de la imatgeria i el Correfoc des dels balcons de l’edifici de l’Ajuntament, situat al numero 5 de la plaça Major.  Se sortejaran 150 entrades, 45 més que l’any passat.

Concretament, es sortejaran 15 entrades dobles per veure la Mostra del Correfoc des del segon balcó de l’edifici número 5 de la plaça major; 30 entrades dobles per presenciar la ballada de la imatgeria des del primer i el segon balcó del mateix edifici i 30 entrades dobles per veure el correfoc, també  des del primer i segon balcó.

Des d’aquest dimecres ja estan en marxa els concursos a Facebook i Instagram, per participar-hi és necessari ser major d’edat i tenir perfil personal públic a les xarxes socials. Les bases dels tres concursos es poden consultar a la web de l’Ajuntament de Manresa i la dinàmica és molt senzilla: s’ha fer fer un “m’agrada” al post del concurs de l’Ajuntament de Manresa i deixar-hi un únic comentari on es digui i s’etiqueti a la persona amb qui s’anirà a l’acte de festa major i cada usuari només pot deixar un únic comentari en una de les dues xarxes socials. L’acció es pot fer dins diumenge 20 d’agost a les 12 de la nit i el dilluns 21 d’agost es farà el sorteig aleatori entre tots els usuaris de Facebook i Insagram, el sistema informàtic escollirà els guanyadors de manera aleatòria. Primer es sortejaran les places de la Mostra del Correfoc, en segon lloc les de la Ballada de la Imatgeria i finalment les del Correfoc; en cas que un mateix usuari resulti guanyador per a més d’un acte, només se li oferirà plaça al primer sorteig d’on hagi resultat guanyador.

Una vegada realitzat el sorteig, l’Ajuntament de Manresa es posarà en contacte amb els guanyadors a través d’un missatge privat a través de Xarxes socials i es demanarà als guanyadors que enviïn per correu electrònic el seu nom i cognoms, copia del DNI i el seu nik d’usuari a les xarxes socials i les dades de la persona que els acompanyarà a gaudir de l’acte de festa major abans del dia 24 d’agost. Per accedir al balcó el dia de l’acte festiu caldrà portar el DNI al personal municipal a l’entrada de l’edifici 5 de l’Ajuntament i caldrà anar-hi mitja hora abans de l’inici de l’acte.

(Vistes 1, 1 Vistes avui)

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close