Territori adjudica un anàlisi per avaluar si és factible el desdoblament de les línies d’FGC de Manresa i d’Igualada

El Departament de Territori, a través de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC), ha adjudicat aquest dimecres la redacció de l’anàlisi sobre la factibilitat del desdoblament de les línies R5 (Manresa) i R6 (Igualada) amb l’objectiu de “millorar la fiabilitat, la resiliència i el temps de viatge”.

El document inclourà diferents propostes de desdoblament, total o parcial,  dels trams Martorell-Igualada i Olesa de Montserrat-Manresa, actualment de via única. L’anàlisi s’ha adjudicat per un import de 85.900 euros i té un termini de redacció de 13 mesos. El document plantejarà un mínim de sis propostes per a cada corredor.

L’anàlisi, identificarà diversos escenaris d’explotació de cada corredor (Martorell-Igualada i Martorell-Manresa) i hi farà una proposta de serveis, amb identificació dels punts de creuament i de les necessitats de material mòbil. A

El document, amb un termini de redacció de 13 mesos, s’ha adjudicat a Meta Engineering S. A., ha d’incloure la caracterització de les dades de mobilitat dels àmbits Martorell-Igualada i Martorell-Manresa; un resum dels diversos estudis realitzats fins ara; l’anàlisi de la rendibilitat socioeconòmica; i, per a cadascun dels escenaris, el cost d’inversió necessari i el càlcul de la demanda.

(Vistes 15, 1 Vistes avui)

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close