L’Ajuntament de Manresa recollirà les queixes sobre el bus Manresa – Barcelona per fer-les arribar a la Generalitat
L’Ajuntament de Manresa recollirà les queixes dels usuaris de la ciutat sobre la línia de bus interurbà de Manresa – Barcelona, que opera l’empresa Monbus, i les farà arribar al Departament de Transport Públic i Mobilitat de la Generalitat de Catalunya, titular del servei.
El pas es dona després que en els darrers mesos s’hagi detectat un increment d’incidències i que s’hagi constatat la dificultat que tenen els usuaris de fer arribar les seves queixes a la Generalitat.
Els usuaris de Manresa podran fer arribar les queixes a l’Ajuntament a través del servei de WhatsApp municipal. Per accedir-hi, només cal guardar el número 644 069 801 a l’agenda de contactes del dispositiu mòbil i enviar un WhatsApp posant la paraula “hola”. També s’hi pot accedir directament a través de l’enllaç aju.cat/Manresa.
Un cop s’hi ha entrat, l’usuari podrà veure el menú principal, en el qual hi ha una opció per comunicar incidències (en el número 2). Dins d’aquesta opció, es desplega un submenú, que fa seleccionar el tipus d’incidència (si és referent a la neteja, a parcs i jardins, a l’enllumenat, etc.). En aquest submenú cal clicar el número 6, que du per títol “Circulació i transport”. En aquest estadi, ja podrem escriure breument la incidència, que rebrà l’equip de la Regidoria de Mobilitat, que la registrarà i enviarà a la Generalitat de Catalunya, per tal que en doni resposta.