Seguim, perquè el Manresa no s’atura
Amb la pretemporada ja començada, el CE Manresa ha fet pública la nova campanya per a captar nous socis i superar els 720 actuals.
Sota el lema “Seguim”, la campanya compta amb un original vídeo protagonitzat pel delegat José Sánchez, al club des de fa 44 anys.
En el video penjat a les xarxes socials de l’entitat, Sánchez, vol presentar la dimissió perquè está plenament satisfet dels darrers èxits de l’equip. Però jugadors (Pulido, Noah, Martínez, Iglesias i Moha), l’afició i nens i nenes de la base, el convencen per a seguir. El video es va enregistrar a inicis d’estiu al Museu del CE Manresa de l’expresident Manel Sánchez i l’ha fet la productora manresana Bah Studios.
El portaveu de la junta del CE Manresa, Francesc Sòria, ha manifestat que el gran objectiu és superar el rècord actual de socis al Congost.
Les quotes van dels 20 euros als 85, sense seient. I dels 50 als 110, amb seient. Totes elles permetran disposar d’un 50% de descompte per a la Copa del Rei. Els menors de 14 anys i jugadors/es de la base, tenen l’entrada gratis. El club també ofereix la possibilitat “soci protector” que inclou ja els partits de Copa.
Els interessats i interessades es poden fer socis a les guixetes de l’estadi durant els partits de pretemporada o online mitjançant els links que es poden trobar a la web i xarxes del CE Manresa.
El CE Manresa segueix apostant per les Xarxes Socials i els productes audiovisuals. Les últimes temporades ha fet diverses campanyes per incrementar el nombre de socis fins els 720 actuals: Manresa Next Generation i Escalfem el Congost (2020-21), Trio Manresa (2021-22), Sense Vertigen i La Copa a Manresa (2022-23).