Nova campanya de Consum per donar a conèixer els drets en el transport

L’Agència Catalana de Consum, coincidint amb aquest pont de desembre, ha posat en marxa la campanya “No et deixis els teus drets a terra”, per informar a la ciutadania sobre com exercir els seus drets en cas de patir alguna de les incidències més habituals en el transport aeri.

A grans trets, quan la companyia aèria cancel·la un vol, els consumidors han de poder escollir de quina manera se’ls recompensarà o se’ls canviarà aquest vol. En cas de retards també està estipulat quin dret a assistència hi ha i quina compensació econòmica en cada cas.

En qualsevol cas, els consumidors que tinguin algun problema hauran d’adreçar-se en primera instància a la companyia. I en cas de no arribar a cap acord o que la resposta no sigui satisfactòria es pot contactar llavors amb Consum per tal de trobar un mediador.

Per més informació, Consum, posa a disposició dels consumidors canals de consulta i informació a través de les xarxes socials o del seu lloc web www.consum.gencat.cat.

(Visited 7 times, 1 visits today)

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close