Nova campanya de Consum per donar a conèixer els drets en el transport
L’Agència Catalana de Consum, coincidint amb aquest pont de desembre, ha posat en marxa la campanya “No et deixis els teus drets a terra”, per informar a la ciutadania sobre com exercir els seus drets en cas de patir alguna de les incidències més habituals en el transport aeri.
A grans trets, quan la companyia aèria cancel·la un vol, els consumidors han de poder escollir de quina manera se’ls recompensarà o se’ls canviarà aquest vol. En cas de retards també està estipulat quin dret a assistència hi ha i quina compensació econòmica en cada cas.
En qualsevol cas, els consumidors que tinguin algun problema hauran d’adreçar-se en primera instància a la companyia. I en cas de no arribar a cap acord o que la resposta no sigui satisfactòria es pot contactar llavors amb Consum per tal de trobar un mediador.
Per més informació, Consum, posa a disposició dels consumidors canals de consulta i informació a través de les xarxes socials o del seu lloc web www.consum.gencat.cat.