L’oficina del Síndic de Greuges visita Torelló

 Torelló ha rebut la visita del Síndic de Greuges, que s’ha desplaçat per atendre les queixes i consultes dels ciutadans. Ton Clapés, tècnic del servei d’atenció a les persones de la Síndica, ha explicat la missió d’aquesta institució. Durant la seva visita, Clapés ha destacat la gran varietat de temes que arriben a l’oficina del Síndic, que van des de qüestions d’atributs, medi ambient, salut, i educació, i que sovint depenen de l’època de l’any o del municipi que es visita.

Clapés ha posat èmfasi en les garanties que ofereix el Síndic, destacant que quan es rep una queixa, l’administració afectada està obligada a respondre. L’acord signat entre l’Ajuntament de Torelló i el Síndic inclou el desplaçament d’un cop a l’any a la ciutat, així com la presentació d’un informe anual sobre les queixes i consultes recollides. Clapés, ha destacat una de les principals problemàtiques detectades, subratllant que moltes queixes arriben al Síndic perquè els ciutadans no han rebut resposta de les administracions.

La visita a Torelló és una mostra més de l’esforç del Síndic de Greuges per escoltar i donar resposta a les preocupacions dels ciutadans, assegurant que l’administració compleixi amb els seus deures

(Visited 265 times, 1 visits today)

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close