Unitat mòbil d’atenció al consumidor para a Sant Pere de Torelló per la pedregada

La Diputació de Barcelona ha portat aquest dimarts al matí la seva unitat mòbil d’nformació al consumidor per assessorar als afectats per la pedregada del passat 2 d’agost. Aquest episodi meteorològic va malmetre teulades, vehicles i mobiliari del poble de manera generalitzada i un miler d’immobles i més de 300 cotxes van quedar afectats. La visita d’avui ha servit per orientar les persones afectades en matèria de consum davant de les companyies asseguredores.

L’Ajuntament de Sant Pere va demanar que es declarés tot el municipi com a zona catastròfica, un fet que encara no s’ha produit però que podria canviar la manera de reclamar en cas que acabés passant. El fet que la pedregada tingués l’impacte que va tenir, i també de viure en un moment on de seguida van córrer imatges per les xarxes socials i els mitjans, ajuda a que les asseguradores tinguin menys opcions de no complir amb els seus contractes.

Els tècnics d’atenció al consumidor de la diputació han estat durant quatre hores al poble i hi han atès a un gran nombre de veïns. De fet, passejant pels carrers del centre del municipi, encara es poden veure les afectacions de la pedregada, i encara hi ha molts operaris reparant teulades.

(Visited 30 times, 1 visits today)

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close